Per commemorar el 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, l’escola ha creat la instal·lació artística “Als ulls del respecte”.
Durant la setmana prèvia, tots els infants —de la llar a 6è— han treballat el respecte, l’autoestima i els bons tractes, elaborant missatges positius per col·locar en miralls. A l’entrada del centre, aquests miralls s’han convertit en un espai de cura, reconeixement i convivència.
El 25N, els alumnes han visitat la instal·lació i han compartit els missatges de tots els grups, reforçant la idea que educar en bons tractes és prevenir la violència.
L’escola també ha participat en l’acte municipal “Cadires buides, veus presents” a la plaça Montserrat Canals, reafirmant el seu compromís amb la igualtat i la prevenció de la violència masclista.



